Świąteczne tapety na pulpit | Christmas Wallpapers for Free

wtorek, grudnia 17, 2013 Klaudia Shea 17 Comments


Dawno nie pisałam  i musicie mi wybaczyć, sama nie wiem jak ten czas szybko leci. Za to nie przychodzę z pustymi rękami. Aby na blogu wprowadzić świąteczną atmosferę (a także na Wasze komputery) przekazuję Wam kilka świątecznych tapet. Tapety są moimi projektami, a do ich stworzenia zainspirowały mnie znane świąteczne piosenki :)
Jeśli chcecie możecie pobrać wybrana tapetę na swój komputer klikając "KLIK" ^^
Wszystkie mają tę samą rozdzielczość 1366x786 px.

Santa Claus is coming to town | KLIK

Let it snow | KLIK

Rocking around the Christmas Tree | KLIK

White Christmas | KLIK

Na moim pulpicie gości pierwsza z nich. Stwierdziłam, że nie będę podpisywać tapet, bo to tylko będzie przeszkadzać, więc byłoby mi miło gdybyście napisali w komentarzu, jeśli którąś pobieracie. :) A jeśli Wam się spodobają napiszcie czy robić inne graficzne dodatki dla naszych komputerów.

17 komentarzy:

  1. Super te tapety na
    moim pulpicie też już gości świąteczna tapetka <3
    zapraszam do mnie
    klaudiaandclauudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są, aż nie mogę się zdecydować którą wybrać! W każdym razie melduję, że którąś pobiorę, jak tylko wybiorę którą :)

    ritellie.blogspot.com dopiero zaczynam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pobieram drugą i trzecią, są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety tapety teraz nie chcą się wyświetlać, mam nadzieję, że wszystko będzie ok, bo są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawione :) Dziękuję Ci, że mi napisałaś :*

      Usuń
    2. Nie ma za co ;) To w końcu ja chciałam z nich skorzystać a że ich nie było to wiesz ;)) W takim razie teraz pobieram :))

      Usuń
  5. Wszystkie są genialne :)
    Pobrałam trzecią tapetę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obłędne te tapety :) Gratuluje zdolności więc koniecznie dalej twórz takie dodatki :) Nie mogłam się zdecydować którą umieścić u siebie na pulpicie, ale w końcu stanęło na tej z choinką. Ba! Nawet się pochwalę, patrz jak twoja tapeta pięknie u mnie wygląda ;) https://lh6.googleusercontent.com/-fN4-ru-Gvtw/Urk-8EBmshI/AAAAAAAACRE/1Oqj-JfLBIk/w982-h552-no/tapeta.png

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku! Strasznie się cieszę, że Ci się podoba :* Pozwolisz, że pochwalę się Twoim screenem na FanPage'u? :)

      Usuń
  7. W jakim programie je robiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  8. właśnie;) w jakim programie ogólnie tworzysz takie cuda:)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gimp :) polecam, prosty w obsłudze i naprawdę przyjemny!

      Usuń
  9. Wow, uwielbiam oglądać popisy graficzne na blogach! Aż żałuję, że nie zauważyłam tych tapet w czasie świątecznym! :) Najbardziej podoba mi się ostatnia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ze komentarz | Thanks for Your comment